Politica de confidențialitate

Prezenta Politică de Confidențialitate a fost creată din preocupare pentru securitatea datelor utilizatorilor care sunt colectate și stocate în timpul utilizării https://b2b.asmo-solutions.ro/ (denumit în continuare „Serviciul”). Eforturile noastre vizează garantarea utilizatorilor a unui sentiment de siguranță completă la un nivel corespunzător legislației aplicabile, inclusiv:

  1. Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul General privind Protecția Datelor);
  2. Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice;
  3. Legea din 16 iulie 2004 – Legea telecomunicațiilor.

Colectarea datelor cu caracter personal

Principala activitate a MAOBI Group Sp. z o.o. este de a acționa ca intermediar în domeniul ocupării forței de muncă și de a oferi locuri de muncă în Germania pentru diverse poziții. Pentru a desfășura această activitate, este necesară colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal.

Fiind conștienți de importanța gestionării corespunzătoare a datelor cu caracter personal, depunem toate eforturile pentru a ne asigura că datele dumneavoastră personale sunt protejate corespunzător și utilizate într-un mod conform cu reglementările.

Această politică de confidențialitate conține, printre altele, informații despre modul în care sunt prelucrate datele dumneavoastră personale, precum și despre drepturile dumneavoastră.

Administratorul datelor cu caracter personal

Administratorul datelor cu caracter personal și entitatea care le prelucrează este MAOBI Group Sp. z o.o., Komitet Obrony Robotników 45B, 02-146 Varșovia.

Pentru orice întrebări legate de datele dumneavoastră personale, puteți contacta Administratorul la adresa de e-mail: [email protected]

Principiile prelucrării datelor cu caracter personal

Când prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, depunem toate eforturile pentru a ne asigura că acestea sunt protejate într-un mod conform cu cerințele legale aplicabile și cu cele mai bune practici pentru protecția datelor cu caracter personal. Următoarele sunt principiile pe care le respectăm atunci când prelucrăm datele personale:

  1. Putem prelucra doar datele personale la care avem dreptul.
  2. Folosim datele în scopurile pentru care au fost colectate.
  3. Avem obligația de a informa persoanele ale căror date le prelucrăm.
  4. Colectăm doar datele necesare.
  5. Actualizăm datele.
  6. Eliminăm datele învechite sau depășite.
  7. Asigurăm securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva pierderii accidentale, distrugerii sau deteriorării, prin măsuri tehnice și organizatorice adecvate.

Sursa obținerii datelor cu caracter personal

Informațiile personale sunt obținute direct de la dumneavoastră sau de la terți / entități, de exemplu, entitatea în numele căreia acționați sau Partenerii noștri, precum și din alte registre publice disponibile. De asemenea, obținem informații completând, printre altele, un formular de contact sau prin cookie-uri.

Scopul și temeiul legal al prelucrării datelor cu caracter personal

Trimiterea ofertelor de muncă, răspunsul la întrebări, desfășurarea interviurilor, încheierea contractelor și implementarea acestora.

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale este, printre altele, consimțământul dumneavoastră, o obligație legală care ne incumbă, necesitatea executării unui contract sau interesul nostru legitim.

Destinatarii datelor cu caracter personal

Angajații și entitățile care ne furnizează servicii IT, telecomunicații, logistică. Aceste entități vor avea acces la datele dumneavoastră doar pentru a îndeplini sarcinile legate de procesul de recrutare, precum și autoritățile publice și entitățile care desfășoară sarcini publice sau acționează în numele acestora, în măsura și pentru scopurile care rezultă din dispozițiile legale aplicabile.

Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Perioada de prelucrare a datelor este legată de scopurile și temeiurile prelucrării, astfel:

  • datele prelucrate pe baza cerințelor legale vor fi prelucrate pentru perioada impusă de lege pentru păstrarea datelor;
  • datele prelucrate pentru încheierea și executarea unui contract vor fi prelucrate pentru perioada necesară executării și soluționării acestuia, care poate fi extinsă, dacă este cazul, cu termenul de prescripție a cererilor în drept civil.
  • datele prelucrate pe baza interesului legitim al Administratorului vor fi prelucrate până când se formulează cu succes o obiecție sau interesul încetează să existe, de exemplu, datele prelucrate pentru formularea sau apărarea împotriva pretențiilor vor fi prelucrate pentru o perioadă egală cu termenul de prescripție al acestor pretenții.
  • datele prelucrate pe baza consimțământului vor fi prelucrate până la retragerea consimțământului.
  • Datele personale prelucrate în scopuri de recrutare vor fi păstrate până la finalizarea procesului de recrutare în care participați. În cazul consimțământului suplimentar pentru utilizarea datelor pentru viitoare procese de recrutare sau pentru trimiterea documentelor de aplicare fără legătură cu un proces de recrutare specific, datele dumneavoastră vor fi păstrate pentru o perioadă de 12 luni.

Furnizarea datelor dumneavoastră personale este obligatorie?

Furnizarea datelor dumneavoastră personale este voluntară, dar necesară pentru a atinge scopul pe care doriți să-l realizați, cum ar fi utilizarea site-ului web, încheierea unui acord, răspunsul la o întrebare sau soluționarea unei probleme pe care ați ridicat-o.

Nefurnizarea acestor informații va duce la imposibilitatea de a participa la procesul de recrutare. Furnizarea datelor personale dincolo de sfera specificată în articolul 22(1) din Codul Muncii este voluntară. Administratorul declară că lipsa acestor date nu poate constitui o bază pentru un tratament nefavorabil al solicitantului sau pentru consecințe negative, în special nu poate justifica refuzul de angajare.

Drepturile dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor personale

Aveți dreptul să:

  • solicitați acces la datele dumneavoastră personale, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor,
  • în cazul în care temeiul pentru prelucrarea datelor personale este interesul legitim al Administratorului – dreptul de a formula obiecții în orice moment cu privire la prelucrarea datelor personale din motive legate de situația particulară a persoanei,
  • în cazul în care interesul legitim constă în desfășurarea de activități de marketing direct – dreptul de a formula obiecții în orice moment cu privire la prelucrarea datelor personale în scopuri de marketing, fără a fi necesar să justificați decizia,
  • retrageți consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia,
  • depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere, respectiv Președintele Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Puteți trimite o solicitare pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră la informațiile de contact furnizate în introducere.

Politica privind modulele cookie

Următoarea Politică privind Cookie-urile definește regulile de stocare și accesare a datelor pe dispozitivele Utilizatorilor care utilizează Website-ul în scopul furnizării de servicii electronice de către Administratorul Website-ului.

  1. Definiții

Serviciu – site-ul care operează la https://b2b.asmo-solutions.ro

Serviciu extern – site-ul partenerilor Administratorului, furnizorilor de servicii sau clienților

Controlorul datelor personale

Administratorul datelor personale și entitatea care le prelucrează este MAOBI Group Sp. z o.o., Komitet Obrony Robotników 45B, 02-146 Varșovia.

Pentru chestiuni legate de datele dumneavoastră personale, puteți contacta Administratorul prin adresa de email:[email protected]

Utilizator – o persoană fizică pentru care Administratorul oferă servicii electronice prin intermediul Serviciului.

Dispozitiv – un dispozitiv electronic cu software prin care Utilizatorul accesează Site-ul

Cookie-uri – date text colectate sub formă de fișiere plasate pe Dispozitivul Utilizatorului.

  1. Tipuri de Cookie-uri

Cookie-uri interne – fișiere plasate și citite de pe Dispozitivul Utilizatorului de către sistemul de comunicații al datelor Serviciului

Cookie-uri externe – fișiere plasate și citite de pe Dispozitivul Utilizatorului de către sistemele IT ale Serviciilor externe

Cookie-uri de sesiune – fișiere plasate și citite de pe Dispozitivul Utilizatorului de către Serviciu sau Serviciile externe în timpul unei singure sesiuni a unui dispozitiv dat. La terminarea sesiunii, fișierele sunt șterse de pe Dispozitivul Utilizatorului.

Cookie-uri persistente – fișiere plasate și citite de pe Dispozitivul Utilizatorului de către Website sau Servicii externe până când sunt șterse manual. Fișierele nu sunt șterse automat după încheierea sesiunii Dispozitivului decât dacă configurația Dispozitivului Utilizatorului este setată să ștergă cookie-urile după terminarea sesiunii Dispozitivului.

  1. Siguranță

Mecanisme de stocare și citire – Mecanismele de stocare și citire ale Cookie-urilor nu permit recuperarea niciunor date personale sau informații confidențiale de pe Dispozitivul Utilizatorului. Este practic imposibil să se transfere viruși, cai troieni și alte programe malițioase pe Dispozitivul Utilizatorului.

Cookie-uri interne – cookie-urile interne utilizate de Administrator sunt sigure pentru Dispozitivele Utilizatorilor.

Cookie-uri externe – Administratorul nu este responsabil pentru siguranța cookie-urilor provenite de la partenerii Website-ului. Lista partenerilor este furnizată mai jos în Politica de Cookie-uri.

  1. Scopurile utilizării cookie-urilor

Îmbunătățirea și facilitarea accesului la Serviciu – Administratorul poate stoca în cookie-uri informații despre preferințele și setările utilizatorului privind Serviciul pentru a îmbunătăți, optimiza și accelera furnizarea de servicii pe Serviciu.

Marketing și publicitate – Administratorul și Serviciile externe folosesc cookie-uri în scopuri de marketing și pentru a afișa reclame Utilizatorilor.

Date statistice – Administratorul și Serviciile externe utilizează Cookie-uri pentru a colecta și procesa date statistice, cum ar fi, de exemplu, statistici ale vizitelor, statistici ale Dispozitivelor Utilizatorilor sau statistici ale comportamentului Utilizatorilor. Aceste date sunt colectate pentru a analiza și îmbunătăți Website-ul.

Furnizarea de servicii multimedia – Administratorul și Serviciile externe utilizează Cookie-uri pentru a furniza Utilizatorilor servicii multimedia.

Servicii sociale – Administratorul și Site-urile terțe utilizează cookie-uri pentru a susține serviciile sociale.

  1. Servicii externe

Administratorul colaborează cu următoarele servicii terțe care pot plasa cookie-uri pe Dispozitivele Utilizatorilor:

Google Analytics

Google AdSense

Google AdWords

Facebook

Twitter

AddThis

Youtube

Vimeo

  1. Posibilitatea de a stabili condițiile de stocare și accesare pe dispozitivele dvs. de către serviciu și serviciile externe

Utilizatorul poate, în orice moment, să modifice independent setările pentru stocarea, ștergerea și accesarea datelor cookie-urilor stocate.

Utilizatorul poate, în orice moment, să șteargă orice Cookie-uri stocate până în prezent utilizând instrumentele Dispozitivului Utilizatorului prin care accesează serviciile Website-ului.

  1. Excluderea răspunderii

Administratorul utilizează toate măsurile posibile pentru a asigura securitatea datelor plasate în cookie-uri. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că asigurarea securității acestor date depinde de ambele părți, inclusiv de activitățile Utilizatorului și de starea de securitate a dispozitivului pe care îl folosește.

Administratorul nu este responsabil pentru interceptarea datelor conținute în cookie-uri, preluarea sesiunii Utilizatorului sau ștergerea acestora, ca rezultat al activității conștiente sau inconștiente a Utilizatorului, a virușilor, a cailor troieni și a altor programe spion cu care dispozitivul Utilizatorului poate fi infectat.

Pentru a se proteja împotriva riscurilor indicate în paragraful precedent, Utilizatorii ar trebui să urmeze ghidurile legate de securitatea rețelei.

Serviciile furnizate de terți sunt în afara controlului Administratorului. Aceste entități pot modifica termenii de utilizare, scopul și utilizarea cookie-urilor în orice moment. Administratorul nu este responsabil, în măsura permisă de lege, pentru funcționarea cookie-urilor utilizate de serviciile partenere. Utilizatorii pot gestiona permisiunile și setările cookie-urilor pentru oricare dintre site-uri în orice moment.

  1. Cerințele serviciului

Restricționarea stocării și accesului la Cookie-uri pe Dispozitivul Utilizatorului poate duce la disfuncționalitatea unor funcții ale Website-ului.

Administratorul nu va fi responsabil pentru funcțiile defectuoase ale Website-ului în cazul în care Utilizatorul restricționează în orice mod capacitatea de a salva și citi fișierele Cookie.

  1. Modificări ale politicii de cookie-uri

Administratorul își rezervă dreptul de a modifica această Politică de Cookie-uri în orice moment, fără a notifica utilizatorii. Modificările implementate în Politica de Cookie-uri vor fi întotdeauna publicate pe acest site. Modificările introduse devin efective la data publicării Politicii de Cookie-uri.

Alte informații

Utilizarea Website-ului echivalează cu acceptarea acestei Politici de Confidențialitate. Administratorul își rezervă dreptul de a modifica Politica de Confidențialitate dacă este cerut de lege sau de modificările implementate în Serviciu, Administratorul va notifica Utilizatorii cu privire la modificările relevante și data efectivă a acestora, în special prin publicarea acesteia în Serviciu în forma sa nouă. Utilizatorii Website-ului sunt obligați să respecte Politica de Confidențialitate în versiunea disponibilă în prezent pe Website.

Politica de cookie a serviciului

Site-ul utilizează cookie-uri pentru confortul dumneavoastră.

Știați că:

1. Cookie-urile (așa-numitele „cookies”) sunt date IT, în special fișiere text, care sunt stocate pe echipamentul terminal al Utilizatorului Serviciului și sunt destinate utilizării pe site-urile web ale Serviciului.
Astfel de fișiere conțin de obicei numele site-ului de unde provin, timpul în care sunt stocate pe echipamentul terminal și un număr unic.
Entitatea care plasează cookie-uri pe echipamentul terminal al Utilizatorului Serviciului și le accesează este operatorul Serviciului sau entitățile care cooperează cu acesta.

2. Cookie-urile sunt utilizate în următoarele scopuri:

  • crearea statisticilor care ajută la înțelegerea modului în care Utilizatorii Serviciului utilizează site-urile web, ceea ce face posibilă îmbunătățirea structurii și conținutului acestora;
  • menținerea unei sesiuni a unui Utilizator al Website-ului (după autentificare), datorită căreia Utilizatorul nu trebuie să reintroducă login-ul și parola pe fiecare subpagină a Website-ului;

Există două tipuri de bază de cookie-uri utilizate în cadrul Serviciului: „de sesiune” (cookie-uri de sesiune) și „permanente” (cookie-uri persistente).

„Cookie-uri de sesiune”
Sunt fișiere temporare care sunt stocate pe dispozitivul terminal al Utilizatorului până când Utilizatorul se deconectează, părăsește site-ul web sau închide software-ul (navigatoarele web).

„Cookie-uri permanente”
Sunt fișiere stocate pe dispozitivul terminal al Utilizatorului pentru timpul specificat în parametrii cookie-urilor sau până când sunt șterse de Utilizator.

Amintiți-vă că:
1. Software-ul pentru navigarea pe web (navigatoarele de Internet) permite de obicei stocarea cookie-urilor pe dispozitivul terminal al Utilizatorului în mod implicit.
2. Utilizatorii Serviciului pot schimba setările în acest sens.
3. Browser-ul dvs. web permite ștergerea cookie-urilor. De asemenea, este posibil să blocați automat cookie-urile. Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea de mai jos sau documentația browser-ului dvs.
4. Restricțiile privind utilizarea cookie-urilor pot afecta unele dintre funcționalitățile disponibile pe Website.
Cookie-urile plasate pe echipamentul terminal al Utilizatorului Serviciului și utilizate pot fi folosite și de agențiile de publicitate și partenerii care cooperează cu Operatorul Serviciului.

Recomandăm citirea politicilor de confidențialitate ale acestor companii pentru a afla despre utilizarea cookie-urilor în statistică: Politica de Confidențialitate Google Analytics.

Important pentru dumneavoastră:
1. Cookie-urile pot fi utilizate de rețelele de publicitate, în special rețeaua Google, pentru a afișa reclame adaptate modului în care utilizați Website-ul.
2. În acest scop, acestea pot păstra informații despre calea de navigare a utilizatorului sau timpul petrecut pe o anumită pagină.
3. În ceea ce privește informațiile despre preferințele utilizatorilor colectate de rețeaua de publicitate Google, utilizatorul poate vizualiza și edita informațiile rezultate din cookie-uri folosind instrumentul: https://www.google.com/ads/preferences/

Cum să dezactivați cookie-urile?
1. Serviciul SUBMIT DATA utilizează cookie-uri. Dacă nu doriți să descărcați aceste fișiere, trebuie să schimbați setările browser-ului (informații mai jos).
2. Majoritatea browserelor permit cookie-urile în mod automat, dar puteți schimba ușor setările browser-ului.
3. Dacă nu doriți să primiți cookie-uri, trebuie să schimbați setările browser-ului.
4. Menționăm că dezactivarea cookie-urilor necesare pentru procesele de autentificare, securitate, menținerea preferințelor utilizatorului poate face dificilă, și în cazuri extreme imposibilă, utilizarea site-ului.

Și cum gestionați setările cookie-urilor?
Pentru a gestiona setările cookie-urilor, selectați browser-ul/web sistem din lista de mai jos și urmați instrucțiunile:

IE
În fereastra principală a aplicației, alegeți Instrumente> Opțiuni Internet> Confidențialitate. În zona Setări, mutați cursorul în sus cât mai mult posibil. Astfel, vom bloca toate cookie-urile. Faceți clic pe butonul OK.

Chrome
În fereastra principală a browserului (colțul din dreapta sus), faceți clic pe pictograma Setări Google Chrome.
Selectați fila Setări> Afișați setările avansate În secțiunea Confidențialitate> Setări de conținut În opțiunea Cookie-uri, bifați elementul „Blocați cookie-urile și datele de pe site-uri terțe”. Selectați butonul Gata.

Firefox
În fereastra principală a programului, faceți clic pe Instrumente> Opțiuni> Confidențialitate.
Selectați opțiunea „Firefox va folosi setările utilizatorului”, primul element „Utilizați întotdeauna modul privat” și ultimul element „Acceptați cookie-urile” trebuie să fie debifate (adică să existe o pătrățică goală lângă ele). Faceți clic pe butonul OK.

Safari
În meniul derulant Safari, trebuie să selectați Preferințe> Securitate.
Aici selectați nivelul de securitate sub „Acceptați cookie-urile.”

Opera
Meniul browserului: Utilitar> Preferințe> Avansat> Cookie-uri.
Bifați „Nu acceptați niciodată cookie-urile.” Faceți clic pe OK.